PUCKO !!


någon idiot ringde johans mobil klockan 02 inatt, riktigt galna blev vi båda. tog evigheter innan på kvällen att somna och nu blev man väckt nån timme efter.
aja, vakna sedan att torres putta bort mig ifrån min egen kudde för där tyckte han att han kunde sova, haha. de hela sluta me att vi dela kudden den sista timmen innan jag skulle upp.
annars tycker jag att dagen den har bara flugit förbi, herrjisses. helt plötsligt slog klockan 15 och man skulle vandra hem. hääärligt dagarna ska gå så oftare :P

ikväll fick vi se hur bilderna blev på lägenheten och vi blev nöjda me dom och nu så är allt godkänt så nu kommer de nog ut imorron på nätet.




näää nu ska jag vandra till sängs är tröööööött som bara den


god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0