darna som passerat..


i fredes fyllde systra min 18 år och de firades me go mat och sällskap utav kusinerna mfl. fast jag höll mig mest me att hjälpa till att servera mm. malin blev överlycklig över sina presenter, som hon verkligen inte trodde hon skulle få.
lördagen spendera vi hemma hos mamma och pappa. möttes av thilde när vi kom och hon blev glad att se johan, haha.
skulle egentligen bara se på Man United-Liverpool men stanna kvar över middag och såg på finalen me dom :)
dagen sluta fin fint, Liverpool vann matchen och rätt låt vann !! kunde inte bli bättre :D


 


igår blev de en runda till huset för att J och J skulle kolla in taket och undertiden så leta trollungen och jag efter kaniner och maskar, haha. sen var de dags för att åka till gislöv igen och fira faster på hennes stora dag.
sen var de dags, malin skulle få se på sin stora idol Jill Johnson !
vi fick kanon platser och hon var riktigt bra. när vi skulle gå in och sätta oss så stod Jill Johnson och tog emot alla och hälsa oss välkomna när malin fick se henne då så sken hon upp som solen och stelna till, haha. när allt var slut så stod hon sa hej då och tog emot enormt me beröm och de skulle hon ha för de var en kanon konsert !
malin bli fotograferad me henne och de var enormt för henne !!


   


snart kommer mitt hjärta hem. hoppas hoppas de är goda nyheter han kommer hem me !!




Kommentarer
Postat av: sofie

du har blivit utmanad av mig.

Gå in på min blogg och kolla vad du ska göra.

puss

2009-03-17 @ 14:24:10
URL: http://mamisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0