kök


jag glömt att berätta att i måndes när jag kom hem hade hjärtat och grannen fixat me vattnet i köket =) så nu fungerar diskmaskinen och kranen/vasken. sååå underbart skönt!
så nu är de bara kakel som ska väljas och de är inte de lättaste.
har nu städat alla lådor så nu ska alla köks saker in på sin plats. men väntar till hjärtat kommer hem så vi kan bestämma de tillsammans plus att allt ska ändå diskas innan de sätts in.



ja fyllde man ju år och som sagt ville jag inte fira. men familjen kom ändå me en liten maräng/choklad/jordgubbs tårta och mammas bullar *mums* och fick en bukett blommor. hjärtat mamma kom oxå förbi sen sväng me en blomma.
jo, fick choklad hjärtan av älsklingen, sweeeet !!



som sagt kakel som ska upp, sockel längst ner och några listor.
sockeln är inte lönt att sätta upp förräns allt är städat x antal gånger pga damm mm



nääää ska se om jag få ner lita pasta sallad.
mår snuskit illa så inget lockar mer än bubbel vatten!



Kommentarer
Postat av: Elle

Ni kommer få det helt underbart fin fint!

2009-07-15 @ 15:49:10
Postat av: Linda

Det ser redan jättefint ut ! Du måste fota o lägga ut resten av huset me !

2009-07-15 @ 23:45:48
URL: http://leeii-leeii.blogspot.com
Postat av: Mindy

Man tackar för grattis hälsningen.Ja livet är så underbart att ha en livlig prins i magen..längtar så mycket tills han kommer till oss :) Ha en skön dag.kram

2009-07-16 @ 10:09:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Då får man säga grattis till livet i magen ..Får man fråga när den är beräknad? Ha en skön dag..Är hemma från jobbet denna dag med för jag känner mig skum i kroppen...så det blir att slappa denna dag.kram

2009-07-16 @ 11:46:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

inte så långt tid kvar..så underbart..Jodå jag känner av honom då & då..helt underbart att känna de små sparkarna..Ha en skön dag.kram

2009-07-16 @ 12:01:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0