Måndag


ännu en ny vecka och darna bara springer förbi...

helgen den har vatt lugn. lördags kvällen spendera vi hemma hos macke och såg på melodifestivalen som verkligen var ur kass!!! dom ända som jag tyckte var nåt var ju självaste Alcarzar resten var ju rent ut sagt pinsamma. Men snälla Emilia till final och Carolina af Ugglas till andra chansen? hur fan röstar svenska folket!!
blev en promenad igår ute i solen såå skönt sen städa vi hela lägenheten, putsa fönster mm. kvällen bestod av att se på beck och kolla på stugor :)

börjar känna mig dålig. börja redan i fredes på jobb men lördan var de helt borta men imorse när jag vakna så mådde jag smått pyton igen, blää...

nä kanske man ska klä sig och bege sig till bussen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0