sicken natt


åhh gud vilken natt den värsta på läääääääääääääääääänge!
har sovit i typ 20mins intervaller, vatt på toa hundra gånger känns de som och de har vatt varmt men de har dock inte mitt hjärtat tyckt att de har vatt, haha.
när man väl fått sovit i nån timme i rad står bankar hjärtats pappa på dörren. han ville ha sin cykel då jag låna den i fredas och nyckel hade vi ju härinne.
kunde ju inte somna om efter de så var bara till att stiga upp.

nu har vi precis ätit frukost och nu ska vi göra oss klara för lite inhandling :)
tapet och golv ska de inhandlas :)


no hjotar hjärtat så måste rusa

ha en bra söndag




Kommentarer
Postat av: Annellisaa

gud vad mysigt:) bilden menar jag. hahaha. det är ju snart

2009-08-16 @ 15:26:56
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Så söta du är med din magen i vädret..Hoppas att du har haft en skön söndag som mig.Ha en skön kväll med familjen din.kram

2009-08-16 @ 16:47:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0