freedag idag


guuud vad veckan gått fort, för fort!
sitter hemma hos mamma, pappa & madde nuuu. får passa på att få sällskap nu när dom e hemm och när man har busskort. dessutom var jag inte så sugen på att vara hemma och ligga o sola när takläggarna är där. läste rätt gjorde ni, idag lägger dom om vårt tak, äntligen. de betyder ett steg närmare att bli klara me sista delen av vardagsrummet och  golv och sen in me resten utav möblerna :D

igår så befann jag mig här hemma i gislöv, var annars, haha. blev en vända till stan och fixa födelsedags presenter till maja som fyller 7 år idag. tänkas att hon ska börja skolan, som tiden den har gått. iaf igår kväll så måla hjärtat hallen ytterligare en gång för efter allt spacklande och när vi målat så fanns de små ställen som vi inte var nöjda me. och jag skulle måla listerna, dörrar och garderoben meeen när vi precis ska börja plingar dörren och där stod då hjärtats syster me barnen, så där gick 1.5 timme undertiden dom var där. men fick målat ena sidan på garderoben och gästoans dörr och ytterlister.
jo igår när vi var i stan och handla så köpte jag en liten brun pyjamas där tiger kramar om en kudde eller de är kanske en filt? jaja, men guuuud så söt den vart då! tyvärr hittar jag ingen bild på den på nätet :( och när jag kom låg de ett paket på bordet och då hade denna super fina sprakdräkt kommit :)
och när jag kommer hem så har filten som jag beställt kommit :)




nääää sooolen kallar på mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är ni snart klara? Det verkar som ni haft mycket o göra med ert hus ? :) Men det är skönt sen när det är klart, då får man det precis som man vill! :)

2009-08-07 @ 12:08:42
URL: http://leeii-leeii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0