lucia


nu har mamma, pappa, madde & malin åkt hemåt igen. dom kom för att hämta malin som nanna över här inatt. både madde o pappa hade gått upp 10 min innan dom skulle köra och dom var lita som zombie när dom kom, haha. iaf blev frulle precis innan dom kom men vissa var ju hungriga när dom kom så var bara till att sätta igång ugnen igen och bjuda på bullar, haha. sen blev de lite kanel/vaniljbullar & kaffe efter de :P
snacka om att hyra stuga nästa år någon gång runt påsk, hade vatt sååå sköönt.

nä nu ska jag gå och fixa till mig. måste inhandla nya lampor och titta på en klänning som jag hittat, måste bara se.
har en vecka på mig, ihhhhhhhhhh!


sen ikväll ska vi titta på när madde gå lucia.



ha en bra löördag.
soo loong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0