1 oktober

Då vart vi inne i oktober månad och denna månad då vår trollunge fyller 2 år!

Onsdes när jag hämta Noah på förskolan o kom hem så hade han hög feber =( så de var bara till att vabba torsdag och fredag. Men de var nog turen för mig me. Så vi har bara myst en massa och igår var han feberfri igen men nu börjar han bli så små gnällig precis som innan feber.

Igår bjöd vi Noahs farmor o farfar på grillat, dom kom hem i tisdes från 2 veckors semester på Sicilien =)
Sååå gott och Noah blev glad över att se dom =)



Vad dagen har att erbjuda vet jag inte än...

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grilla... jag har tre oanvända säckar grillkol i förrådet. Jag slängde min lilla äckliga grill i början av sommaren, och sen köpte jag aldrig en ny. =)

2011-10-02 @ 21:01:20
URL: http://www.finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0