Mysdag och fynd

Idag har vi bara tagit de lungt!
Startat dagen me god frukost efter de fick huset sig en omgång och taket på uteplatsen lika så.
Körde till BlomsterLandet ute på Tofta sen för att titta lite.
Hem kom vi me en ny blomma och en ställning som den kan klättra upp på och ett äppleträd som är dagens FYND! Dom hade nämligen 50% på äpple, plommon och körsbärsträd =)

Glad blev vi och ett litet träd fick följa me hem!


Ikväll har vi grillat och ätit NYPOTATIS (igen, åt de igår me ;) ) tillsammans me Js föräldrar och Noah åt me god aptit.
6 potatisar (!) och lite flintastek åkte ner i denna lilles mage efter de blev de lite melon, haha. Galet!!!
Kan ju berätta att innan dess hade han gått o ätit 3 rabarber och 1 knäckebröd..




Imorgon är dom flesta lediga men dock inte jag...
Ljuvlig 9-17.30 tid fick jag, men pengar tänker jag ;)


Så nu ska jag hoppa i sängen!
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0