Is-Snö-Vindstilla

Tiiiisdag alleredan!
Vart tog måndagen vägen?


Igår var vi hos tandläkaren för att kolla Noahs tand igen. Såg bra ut så de var skönt =)
På morgonen när vi borsta tänderna såg jag att en liten bit av tanden har gått av, tur så "slipas" de av sig själv.
Troligtvis har den åkt av här hemma när han försökt gå o ramla pladaskt, haha
Men gud så skönt de var att promenra dit, ingen is, ingen snö, torr gångbana och vindstilla!
Gissa om NJÖT när vi var ute =)




Såå vad ska man göra ida då?
Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Denise

Nu är jag tillbaka i verkligheten! Har legat sjuk hela förra veckan i influensa, men nu är jag i livet igen =)



Vi ska faktiskt ha min systers vagn som hon haft till sina 2 barn. Jag är ingen slösa om det inte verklige behövs =) Hon har så mycket fina saker så jag slipper att köpa mycket som tur är =)

Jag trivs bra i vår lägenhet där vi bor nu eftersom det ligger så nära parken. Mycket ställen att gå på =) Men jag vill inte att vårt lilla hjärta ska växa upp i Malmö, ingen storstad! Det ska vara landet med mycket djur och frisk luft =)



Hoppas att du haft en underbar helg =)

2011-01-18 @ 12:02:16
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Hoppas dagen är bra! :)

2011-01-18 @ 13:56:22
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Mamma Stinas Dagbok

Hade han ramlat?

2011-01-18 @ 15:58:49
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0