Ännu mer!

När Torres kom o väckte mig imorse för han var hungrig (ja han kommer o väcker mig när han är hungrig precis som ett litet barn, haha) så såg jag hur de hade SNÖAT inatt =(.
jag är så less på denna snö , jag bara längtar tills våren, sommaren o grönska! GE MIG DE NU!!

iaf till en bra sak är att Noah är frisk nu. de blev inget mer än de igår natt, precis som de varit 2ggr innan (?) de är sååå skumt men men.
ätit och varit Noah hela dagen, underbart!


annars idag har vi bara tagit de lungt. rensat bland Noahs kläder fyllde en papperskass, haha. och sen fått rensat o fixat i hans garderob som bara var en enda röra.
så nu är de snyggt o fint igen! tog fram kassarna som syster ska ha till Theodore oxå och hitta ett paket blöjor till honom oxå =)




SYSTER TÄNKER PÅ DIG/ER <3

Kommentarer
Postat av: syster

Tack.<3 Det är jobbigt.

2011-01-06 @ 21:29:04
Postat av: Syster S

Så snällt av dig moster att du kommer med kläder till mig så jag slipper gå naken ;P

Tack tänker på er med ;)

Pusss

2011-01-06 @ 22:43:29
Postat av: Moa - Leos mamma

Ush det är så jobbigt när de inte vill som man själv vill..haha.

Vi brukar ha det rätt mörkt på kvällarna, sitter och myser i soffan, men när han väl ska sova kvittar det nästan hur trött han är, han gör allt för att inte somna den jäkel ungen..haha

2011-01-07 @ 08:46:37
URL: http://lillagroda.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skönt att det inte blev mer kräk! Och jag hoppas att ni andra klarar er ... här hemma är det faktiskt bara jag som klarat mig. Får hoppas på att jag är imun mot denna hemska sjuka ;)

kram!

2011-01-07 @ 22:02:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: louise

Tack tack =)



Allt bra med er?

2011-01-08 @ 19:57:21
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Nää ush och fy, hade hellre varit hemma! =) Mitt kontrakt är på 70% men de skulle se om det går att fixa med 100%. Mer pengar men mindre tid hemma..



Inskolningen börjar den 14.e februari! =D

har ni fått dagis än

2011-01-09 @ 15:25:23
URL: http://lillagroda.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Trist att du också åkte på det ... men skönt att det "bara" gav feber ...



Tack också för tipset! nu äter han inte ens fruktpurér den kräsna lilla ungen. Men det är väl bara att fortsätta att mata ... någon gång måste det ju fungera ;)



Kram

2011-01-09 @ 15:40:07
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0