Vet ni...

.. igår blev de REA tittning och kom hem me 2 mammatröjor som var 70% på, haha... Men INGET till Noah =/ tyvärr var de mesta slut så ja.. Spar man dom pengarna till vårkolletionerna som kommer ut snart, haha
Finns bara tråkiga kläder just nu, längtar till klara-ljusa härliga vår färger!!

Ja, jo idag var dagen kommen då vår NYA säng skulle komma!!! Har längtat sen vi satte upp den att få sova där, haha. Och snaaaart snart kan jag gå dit o nanna som en prinsessa hela natten =)
Idag var öven sista dagen för Noah att vara på förskolan... Ledig nu i ca 1,5 vecka, underbart <3




Nä nu var J klar så jag kan borsta tänderna.
SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja precis, vi har sån till Moa. En babyjogger city mini har jag för mig den heter. Bra att köra med, lätt och sjukt smidig att fälla ihop.



Haha typiskt ju. Tråkigt att du inte hitta nåt, men som du säger då spar man dom pengarna till det som komma skall :) Och jag håller med, ska bli härligt med ljusa färger sen. Har redan beställt lite från HM :)

Jag köpte ett par leggings till Moa och ett par byxor till Tuva på POP idag :)

2011-12-28 @ 22:49:29
URL: http://www.minvardagiord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0