Blev ingen...

REA idag för min del... Skulle först o främst till Polarn & Pyret men igår fick jag se vad dom skulle rea ut och inget föll mig i smaken. Jo nu ljög jag, en skaljacka, pyjamas o strumpor!
Men höll mig hemma ändå och tar en runda imorgon kanske istället..

Annars idag har vi träffat släkten på pappas Js sida, som alltid när de är annandagen. Iår var de Sandbys tur att hålla i stämningen och de var trevlans. Noah fick nån julklapp och där blev djurduplon en favorit direkt =)
Sen fick vi träffat lilla W som vi inte sätt sen i somras och oj så stor hon blivit!!



Nu är julen över och nu vankas 4 dagars jobb innan de är dags för bringa in nya året och dessutom slår jag till me att vara ledig två dar efter, ljuvligt!!



Favoriten =)


Fick även detta..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Blev de nån POP rea? :) Jag var inne på trianglen idag och köpte två plagg till haha :)

2011-12-28 @ 18:22:16
URL: http://www.minvardagiord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0