T

Noah är på dagis och sprang iväg så fort vi kom- dom var ju ute, haha.
Utedagis hade varit de perfekta för honom, synd de är en bit utanför där vi bor
o svårt att ta sig dit annars hade jag satt upp honom där..
Men guuud vad jag längtar efter honom, är så tomt här hemma utan honom..
Och inte så mycke att göra hemma heller =/
Jo, ska ringa o boka tid så jag kan klippa mig =)



Funderar på att lägga ut lite kläder på tradera...
Ingen som behöver vinteroverall, PoP skaljacka eller bebisoveraller?




Kommentarer
Postat av: kornelia - mamma till Nea

tihi jo vi har spanat in en rosa skaljacka, men det tror jag inte du har i dina ägor? ;)

Kram och trevlig helg.

2011-09-02 @ 00:02:02
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: kornelia - mamma till Nea

Ja, de verkade utmärkta. Funderar på å köpa en i lite större stl så kanske hon kan ha den hela våren också.

Har du fleecen under?

kram

2011-09-03 @ 15:11:33
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0