Dagarna som gått

Här har de redan passerat lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och idag är de torsdag!

Har väl inte hänt sååå mycke!
Noah börja på dagis i måndes och de var några tårar som föll när jag gick men när jag kom ut i kapprummet så sluta han och börja leka direkt :)
Och de kändes så skönt att lämna honom där av en anldening, Rätt fröken som var där kanske?

Tisdags blev vi glatt överraskade över att syster o barnen kom på besök. Oj som de stimmades och lekte en massa. Noah sov inte middag så när dom hade kört vid 18.40 så gick han o la sig på soffan och somna direkt och vakna inte förräns vid 7.30 onsdag morgon, haha

Igår var de återigen dagis dax och de gick super bra att lämna honom. Dom var ute när vi kom och Noah var så glad för de så han traska iväg som inget annat :) så jag begav mig intill stan mötte upp syster L. Fixa en sak på Ams och sen blev de lite shopping, ooooppps ;).
Var ju tvugna att äta något nu när de e Malmöfestivalen, haha.
Hämta hem trollungen sen mös vi heeeela eftermiddagen/kväll tills han somna
<3




Har de hänt något skoj hos er?

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Haha japp igen. Men det är bara roligt att få se hur han ligger till, jag skiter i att de tycker han väger för lite!! ;)

2011-08-25 @ 12:28:01
URL: http://lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0