Vilken start..

.. på denna dag!

de börja imorse när J skulle åka till jobbet. han stod o klädde sig och kände en doft i sovrummet, går bort till Noah och tittar ner på honom. där ligger han stilla och tyst ser så fin ut som alltid men bajsat ner sig totalt och hela sängen! vi har inget skydd för madrassen så de har ju självklart gått igenom, så vi får nog snällt ta o köpa ny madrass. men men..
min lilla plutt låg där bara o sa inte ett ljud.
vi gick upp bada och mös ner oss i soffan en stund innan han blev full me bus =). så skönt att han vakna upp UTAN feber idag. har inte bloggat för han inte mått så bra hög feber o bajskalas och kräkt lite.
och de är bissingarnas fel! återigen har dom små prickarna kommit och de måste bero på bissingarna som min systers kusin sa.

iaf undertiden han levde rövare på golvet så logga jag in för att kolla mammapenningen och ser att jag endast får ut för 9 dagar?! fatta nada då jag har dagar kvar så fick ju ringa o sätta mig i denna ljuva kön hos försäkringskassan allt som allt tog de exakt 24 min och 45 sekunder.
givetvis hade jag rätt! hon fixa de medabums o pengarna finns på kontot på torsdag. jag hade tydligen skickat in förrsent sa hon, jajajjaj. kanske de, hahaha

ovanpå detta ville (som ni läst innan) inte Noah sova mer än i min famn och vet ni, han sover ÄN i sin vagn =)



nu hörde jag att tvättmaskinen är klar, hoppas kläderna luktar bättre nu. ännu ett problem!
vissa kläder luktar skit o vissa luktar ljuvligt. vet inte hur de kan bli så då vi testat ALLT. så hoppas att detta sköljmedel är såå mycke bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0