namn


gick in på svenskanamn.se för att titta in namn till den kommande bebisen =).
inte min utan min systers lilla knodd. måste ju hitta ett fiiint namn som passar till Thilde.
så har dom ju så man kan slå in mammans o pappans namn så tar de fram vad ditt barn ska heta.
lite roligt tycker jag så jag var tvungen att testa, haha

om dom fick en flicka blev de Zubeyde och om de blev en pojke Åke, hahaha.
nää fy, haha


dom vet inte om de blir en pojke eller flicka, såååå spännande!
åh gud vad jag längtar =)


fortsättning på att titta namn nu.
förslag?
lämna gärna ett spår =)

Kommentarer
Postat av: MindOfMyOwn

Pojke så hade Theo passat fint :)

Flicka Tanja eller Tindra kanske...

2010-05-02 @ 12:45:56
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: Annika

jag kolla de själv vad mina barn skulle få för namn.. haha.. vega och valfrid....

snygga va?



Thilde - Meja

Thilde - Theo, Neo



det var svårt

2010-05-02 @ 18:20:10
Postat av: sandra

hmmm.

Tindra gillar jag :)

Och kanske Tobias om man kör på T?

:)

2010-05-02 @ 21:07:13
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0