mys på stan

som sagt mamma, sofie & thilde anlände innan. blev en tur på staden åkte härifrån me 14.46 bussen och landa hemma igen vid 21.30, hahaha.
meen då ska ni tänka er att bussen in/hem tar ca 25 min, gått igenom heela staden/hansa/triangeln.
blev ett stopp på burger king för blöjbyte och mat för barnen.
herrrejisses, hahaha. skulle in till tatueraren men blev tyvärr inte så. TROR nog jag kan locka nån dit nästa vecka ;), hehe.
men iaf fick me mig födelsedagspresent till isabelle och ett linne till mig =). hitta en massa fina sommarkläder till noah som ska inhandlas. han lisse/hungrig när vi stod på lindex att jag bara kolla snabbt vad vi skulle köpa till isabelle. hoppas erbjudanet är kvar denna veckan oxå men de tror jag nog ska in o kolla hemsidan oxå. kanske man ska klicka hem de istället?

jo, hittade så fina skor på stadium. GUD VAD JAG ÅNGRAR ATT JAG INTE KÖPTE DOM!!
både thilde och noah har varit så duktiga!!


noah nannar för natten och de ska denna människa me snart. blir en låååång dag imorron!!

god natt säger jag!


Kommentarer
Postat av: sandra

någon speciell du tänkte locka?

jag kan känna mig lockad annars... ;)

Alltid kul med stan om man inte är själv...

kram

2010-05-14 @ 23:44:48
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Skönt för er med hela nätter annars :) Här vaknar vi ca 1 gång per natt, längtar tills det blir hela nätter! Hoppas ni får en bra helg! Regnar det i trelleborg med? kram

2010-05-15 @ 11:06:24
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0