Igår..

... fick jag träffa lilla Wilma =)
sååå liten och så fin hon är!
självklart fick man myst en stund me henne oxå!
och lilla Thyra.


annars igår så passa jag Thilde när Sofie uträtt nåra ärende. Träffa på T i stan och tillsammans begav vi oss till mamma på jobb. där vi kom o överraska mamma och T hennes svärmor, min mammas arbetskamrat, granne och vän och äntligen fick jag se lilla Thyra.
liten tur i stan efteråt me mamma och Sofie. hitta mjukis till Noah endast ett par kvar i hans strolek på H&M, konstigt alltid när man ska ha nåt finns de inte, haha
J var på firmafest så vi åkte me hem till mamma och pappa. där resten utav familjen var!


idag har vi tagit de lungt. pillat i trädgården plockat maskrosor och tisslor. men finns sjukt mycke tisslor kvar!
Champions League rullar på tv Bayerna-Inter ser ut som Inter tar hemma detta.
Noah nannar och de ska snart jag me göra!


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: sandra

halloj.

fick reda på att alla hus i vårt område har fått vars 60000kr (för att antal år sen) från föreningen att köpa ny gaspanna för- när den väl gick sönder...

vårt hus har ingen ny gaspanna- är 22 år gammal- och det är inget vi har fått reda på. så förmodligen har hon tagit dom pengarna och haft kul för så får vi själv köpa en ny gaspanna för våra egna pengar...

lite surt. så det ska undersökas! haha

kram

2010-05-22 @ 23:12:35
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: amanda

mysigt ni verkat haft det.. och inter vann ju! :)



glöm inte att delta i min tävling, puss!

2010-05-22 @ 23:17:20
URL: http://amandys.devote.se
Postat av: mamma mina

God kväll..Hoppas att du har haft en skön söndag som mig..Nu blir det snart middag..ska bli gott med tacos paj..Ha en skön kväll.kram kram

2010-05-23 @ 17:44:38
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0