God kväll söndag!

noah sitter här brevid mig o snackar och tuggar på handduken, hahaha. annars sitter vi och spelar bingolotto och deltagit i nåra tävlingar. YES!

annars idag har vi bara tatt de lungt. J har målat igen därute, terrassen/uterummet och de är snaaart klart. färgen tog slut igen, haha. noah och jag har hållt oss inne har ju vatt kallt ute och sen har jag fått hålla lite koll på noah.
igår kom de en MASSA små små prickar, tänkte inte mer på de för jag och mamma (som var här på kvällen) trodde de bara var värmeplidor. MEN idag är dom fortfarande kvar o lite till har kommit så värmeplidor är de nock inte. antingen är de vattenkoppor eftersom min kusins barn har/haft de och han har träffat dom eller så är han allergisk mot nåt. men de lutar mer åt vattenkoppor!
ska gå igenom hela hans kroppen sen när vi ska byta om till jamas.

nu ikväll grilla vi =) SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT !! blev som sagt inte av igår för mina föräldrar, syskon o busan thilde kom på besök o stanna kvällen lååångt (nästan). så vi beställde hem mat istället. synda lite där ja, månadens typ då? iaf sån skräpmat :P





nu börjar hockeyn och noah börjar bli otålig så måste göra lita maaat till honom!

Kommentarer
Postat av: Louise

ohh vad gott ned grillning =)



Hoppas att helgen varit trevlig



tack jag jag hoppas att det kommer upp ett jobb snart. Trivs ju s¨bra och vill inte jobba ng annan stans helst.



Det löser sig säkert för er med.



helgen har varit bra.

er med hoppas jag



kram

2010-05-09 @ 20:50:23
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0