barnkanalen

barnkanalen rullar på tv och de är Josses fel, hahaha. de smittar ;)
noah nanna förmiddasluren och jag sitter här me kaffe o en macka att mumsa på. dock inte sugen alls men måste få något i mig.
tvättmaskinen jobbar förfullt, diskmaskinen tömd återstår bara att dammsuga sen får vi se vad som händer..

solen sken för en stund sen men nu har molnen tagit över =(. tur de för jag har sagt att när solen skiner ska jag ligga på alla fyra o plocka maskroser innan dom tar över gräsmattan, hahaha




nämen kanske ska ta o äta upp den dära mackan och titta runt lite..


Kommentarer
Postat av: mamma mina

God kväll gumman..Hoppas att Trelle resan gick bra ner o det var en trevlig dag...Ha en mysig kväll.När jag är frisk från förkylningen så får vi bestämma en dag.kram

2010-05-19 @ 16:51:16
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: Anonym

Svar på 3... is a magic number..



Japp! Deras sida. =)

2010-05-19 @ 20:07:31
URL: http://spexgirl.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Ska testa att få honom att somna vid halv fem idag så han får sova lite då :)

Kan ju inte klaga på nätterna precis, han vaknar 1 gång men sen vaknar han i princip 6 varje dag hur sent han än somnar!

Ska testa gröten senare idag! Tack för tipset! kramar

2010-05-20 @ 07:06:56
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Josse och John :)

Barnkanalen gillas ;)

2010-05-26 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0