Vill haaaa VÅR


idag skulle vi bara till coop för att köpa mat till noah och ett par leggings till mig MEN kom hem med nya handdukar både små och stora till badrummet REA, vällingdoserings burk, en mumin body me stinky på 49kr (ord pris 79kr) erbjudande denna veckan för dom me medmera kort =)
och 2 par leggings till mig och en sååå fin vårjacka!!!
äääääääääääääääääääääälskar den!!!!!
var ju inte meningen men såg den, pröva den och satt klockrent!
hängde tillbaka den och sa att de fick vänta men hjärtat var envis och tog den me sig o gick, haha.
han sa så att när jag väl ska köpa den sen så är den bara slut så lika bra att köpa, jooo de är ju sant.
TACK mitt hjärta för jackan!



visst e de fin ? =)


måste återgå till maaaten..

Kommentarer
Postat av: sandra

riktigt snygg :)

2010-03-11 @ 20:04:30
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Therese

så bra!

I helgen kommer Nicklas hem, tack och lov :) men jag jobbar tyvärr hela helgen.. men bio ska vi iaf kunna trycka in! Så han sa jag skulle kolla upp vilken film jag ville se.. så får väl göra det nu :)

Ska ni hitta på med något roligt i helgen?

Kram

2010-03-11 @ 21:29:56
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: JOSSE :)

Jättefin :)))

2010-03-12 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0