Utvilad


idag känner jag mig utvilad fast me huvevärk men ska inte klaga känner mig iaf inte som zombie ida!
noah somna lite över sju igår och sov ända tills klockan tre slurka maten som aldrig förr somna på två röda sov sedan vidare till halv åtta.
min lilla prins. igår innan vi skulle lägga oss så satt vi och bara titta på honom.
hur underbart som helst, de är vår lilla son som ligger där, vår lilla skapelse, vårt kärleksbarn!


just nu slockna noah i babysitterna, naaah min lilla älskade plutt. med sin favorit groddan intill sig!
älskade barn!



kaffet slut i koppen så måste fylla på. kom på att jag lovat bilder på kläderna vi shoppa till noah. de kommer =)
dom ligger på andra datan så måste byta data, kom på att jag lovat dopbilder oxå på presenter o ifrån kyrkan. kaaanske kommer upp vem vet ;)


återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0