match


idag har vi bara tagit de lungt. har inte haft sååå stor lust att göra något ida.
vi nanna lääääääänge iaf ända till halv elva, haha. herrejisse känns som år o dar sen vi gjorde de sista.
men de har vatt skööön dag!

igår så var de match dags =)
vi klara de galant o vann matchen me 6-0, haha. och äntligen så kändes de inget på insidan utav mina knä vilket de gjort den senaste 2 veckorna =).
meen kom hem me en härlig blodutgjutning vi de ena knäet, haha. känns dock inte så farligt idag som igår kväll innan jag la mig.


åhhhhhhhhhhhhhhhhhh vill NU!!!

btw mitt bankomatkort kom ida =)
för er som inte vet tog en dum automat de i förra veckan, haha.
men nu så!

NU sängen!
sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0