Fy bubblan!


vet ni de varken staden, jägersro ELLER promenad, fyyy på mig.
nä men när jag skulle gå ut på promenad så ringde hjärtat syster. hon hade tänkt komma förbi en stund och lämna några saker och träffa Noah, jaaaha så då fick jag skjuta upp promenaden till efter dom vatt här (dom bor ca 300m ifrån oss) och vi träffas knappt sjukt egentligen men när dom väl gått kunde Noah inte hålla sina fina ögon öppna så jag hann inte mer än att sätta mig med honom i famnen förrän han slockna Igen!
och sen kom hjärtat hem ju och då blev de Noah-pappa mys för hela slanten när han vaknat.
Noah sken upp som en sol när han vakna och såg att pappa J kommit hem =) undebart att se! 
så får väl ta den där promenaden imorgon eller varför inte två? en morgon promenad och gå och handla nybakade bullar me mig hem och sen en vid middag/eftermiddag och gå till apoteket?
kan man ju göra =) och de är fredag och då får man unna sig nåt gott ;)


och den där massagen jag skulle få igår fick jag inte för jag var sååå trött. hann till och med somna innna J kom in o la sig och han hade kommit ca 5 min efter mig, trött eller vad? haha
sååå nu ikväll fick jag den och de var gudomligt skönt kan jag berätta. min vader känns som vader nu och inte några stela pinnar mer, haha.
men jag somna undertiden, sjukt! kroppen återhämtar sig efter träningen och matchen innan i veckan, för fy vad den fick jobba. när jag blev utbytt kändes kroppen nästan som när man hade fött Noah fast de var värre den värk/träningvärk man hade då den går inte att beskriva men näääästan och visst ballmusklerna som man inte visste fanns där innan förlossningen fick återigen kämpa på, haha. fyyy fyy bubblan! 
nämen vilken info, haha


men nu kära ni ska jag krypa ner i sängen men först ska jag sitta och titta på vår helt underbara son <3
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0