fin start


såå mysig start på dagen har vi haft men de har vi ju alltid =)
börja me morgon mys i sängen noah snacka o snacka, sprattla o hade sig medans jag bara låg o titta på honom o gav honom miljoner pussar. egentligen undra hur många gånger man pussar honom om dagen, haha
sen gick vi upp noah fortsatte mysa till de i babysittern me grodan och jag mös ner mig i soffan me en kopp te och vakna me the voice som har blitt de nya nu. efter de slås de över på tv4 och nyhetsmorgon.


meeen nuu annat..

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej hej

Låter som en härlig morgon =)



Skönt att du fick sova nästan hela natten. Skönt att han somnade om så snabbt igen =)



Ja jag har ändå dragit ner antalet stort, för vi fick inte plats med fler.

Ser verkligen fram emot det =)



Fler barn kommer förhoppningsvis, vill gärna ha minst 2 iallfall =)

Men när vet jag inte, vill dock att det ska vara max 3 år emellan dem.



Nu ska jag passa på att packa inför helgen då vi ska hem till mormor och morfar =)



ha en bra dag



Kram

2010-03-11 @ 10:33:53
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: sandra

lite som vår morgon faktiskt...

börjar i vår säng, sen frukost och sen the voice- som freja faktiskt gillar väldigt mycket. speciellt rap-attack på fredagar! hahah

2010-03-11 @ 20:06:47
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0