bvc



soolen den skiner så underbart så underbart och de var så underbart att få komma ut.
ja, underbart vart ordet ;)
tog oss en promenad till bvc eftersom de var öppen mottagning och jag behövde prata me vår bvc sköterska men tyvärr var hon sjuk så fixa prata me en vikarie som inte visste nåt så fick prata me hon andra som jobbar där, daaaaah så fick sitta där och vääänta o väänta till shon va klar och hjälpt vikarien lite.
anledningen är att Noah har reagerat på byte utav ersättningen och viss mat. så vi ska testa att ge mjölkfri majsvälling vilket han reda fått testa lite och de slank fint även smaka låg laktos majsvälling igår och de
slank ner =)
de är lite olika koncetencer (
eller hur de stavas) på vällingen. dom liknar mer gröööt sån äcklig brun/vit gröt, haha. usch usch! meeen förstår ni? haha
SÅ bra! sen ska vi gå tillbaka till Sempers Lemolac, för de är sen vi sluta me den han inte mått så bra.
hon var liiiite emot att vi skulle ge majsvällingen, men sa att vi redan gett honom lite och att drack de utan problem så tyckte hon vi kunde fortsätta.
sen skulle vi träffar läkaren om nån vecka så vi skulle se hur de gått då.
men känner jag vår bvc sköterska rätt så kommer hon ringa nästa vecka och fråga hur de är.


hade ett maaaaaaaaaaaaail när jag kom hem som gjorde en glad!
eller två =)

men vet ni vad? nu ska jag sätta på nytt kaffe, hämta posten och snart vaknar nog Noah och då blir maat biff stroganoff som han ääääälskar =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0