sprallig


just nu ligger mitt lilla hjärta i babysittern & sprallar me ben & armar & snackar en massa, haha
snutten tuggas de på då o då & nappen flyger om han får den i munnen, haha.
sen har han kommit på att babysittern kan gunga, så han blir lugnare och vill sitta längre stunder nu..


frukosten är i magen så man kanske skulle ta tag i dammsugaren. mina hårbollar har haft krig inatt, haha. såå de innebär STORA och mycke hårbollar ööööverallt.
men tycker om dom ändå!
ute så små regnar de, som de ser ut men iaf de töööööar!
de gillas fast jag skrev igår att de var vitt och fint ute. men jag förklara varför oxå!
vill ha vår, sitta på ute servering & mysa, hoppas nya sommar kläder mm.. längtar!



nä, nu ska jag busa me mitt lilla hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0