överraskning


jaa, de har noah gett mig nu två morrnar i rad..
då undrar ni vad.
jo, en väldig välfylld blöja, behöver jag säga mer ;) haha ?

väldigt ljuvligt att starta dagen så, haha.
igår skulle jag böja mig ner för att öppna ett nytt paket blöjor och han precis halvägs upp igen då han börjar kissa ner mig. tänk om jag fortfarande stod böjd då hade han kissat mig i håret, haha.
maaan lär sig aldrig de me pojkar, aldrig lämna dom utan blöja för dååå kan de hända en olycka, haha
(visst ska dom vara utan och lufta rumpan bar men i såna lägen mena jag då)

btw natten har varit bra.
igår kväll hade vi en lissen och febrig gosse, naah mitt hjärta.
men idag har vu vunnit me en massa mys och goos =)
och satt igång en maskin tvätt och dags för nästa nu.


höörde en ljuv stämma i babyvakten - min prins är vaken =)


Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Tack :)

Vi njuter för fullt! Det bästa som hänt oss! Kramar

2010-01-12 @ 17:26:06
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0