kaffe+macka=frukost


YES, frukosten är i magen nu och tröttheten slog till som en bomb nu, haha.
trooootts man fått sovit hela natten lååång, men har nog sovit för mycke. de kan man oxå göra ibland man är ju van vid att sova kanske sammanlagt 5-6 timmar inte mer, men ca 8 naaaah gud länge, haha.

iaf noah blev mätt och belåten, då passa jag på att hoppa in i duschen och han var sååå duktig undertiden. satt i babysittern och snacka me grodan och ankan som jag tog fram åt honom =)
snegla då o då om jag verkligen var därinne i den där buren (duschkabinen) som man duschar i och han tänkte nog att de var tur att de inte var han som skulle bada idag, IGEN.
han vill verkligen INTE BADA, han som älskat att bada innan gallskriker varje gång nu. håller honom så han sitter upp och då går de bra en liten stund men sen blir han lissen igen, han vill inte ligga utan sitta så han ser vad som händer. aja, kommer gå över.
jag har testat att duscha me honom och de var mycke roligare och han var inte lissen ett dug, så de får bli duscha/bada nästa gång.



mååååste klä mig nu och borsta mina bissingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0