ikea..


GALET me folk idag på ikea!!!
som tur visste vi vad vi skulle ha så de gick rätt snabbt ändå.
meen folk är inte kloka. där var en gubbe som hade kundvagn han bara körde, han sket i om där var folk i vägen han bara körde. jag hade noah i famnen eftersom vi vissta vad vi skulle ha därinne men den idiot bara körde rakt på mig två gånger. första gången skulle jag snedda över in i en annan gång för vi inte orka gå runt hela, så stanna jag upp släppte förbi honom sen börja jag att gå men då ångrar han sig och ska in där jag oxå skulle och sket fullständigt i att jag var allvägs in i gången, han bara svängde me vagnen så jag fick snabbt flytta mig. andra gången stod jag och vänta på att J skulle ta en vagn och då stod jag STILLA och där kom han och körde rakt in i mig, IDIOT!

iaf vi fick me som de vi skulle de vill säga en hylla till noahs rum och en ny hylla till badrummet där vi kan ha handdukar på, ny handduks krokar, bajspåsar mm.



igår så tog hjärtat bort de ena badrumskåpet där vi har handdukar, eftersom jag tyckte de var äckligt, haha. sen flytta han ett annat litet skåp ifrån badrummet till där detta skåp då stått och sen den nya hyllan där under. och de blev kanon! badrummet känns större och fräschare.


nää, nu ska jag se hur de går för hjärtat me noahs hylla =). hyllan mm i badrummet är redan uppe.
summering av året kommer inom dom närmsta dagarna, måste finna tiden att skriva de bara.

hööööööööres

Kommentarer
Postat av: emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

min syster har också en sån hylla till Nellies rum men hon vill inte ha den nåmer så jag ska köpa den av henne som Mio sedan ska ha på sitt rum :)

2010-01-02 @ 19:46:18
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0