här sitter jag...


och mitt stora hjärtat ligger och nannar gott i sängen och mitt lilla hjärta ligger här brevid och nannar.
han somna lite innan 21 och la honom i soffan DUMT gjort, jag vet. för nu nannar han såå gott och hårt.
vill inte flytta honom in i sängen för då vaknar han, attans attans!
såå får väl gå och borsta min tänder hämta ett täcke och lägga mig brevid och vila mina ögon tills han vaknar.
för nu är jag bannemaj trött kan jag tala om.



såå sov gott.
hörs imorgon.
då kommer de bilder kan jag lova =)

natti

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det va ju inte lite snö heller. fy farao.. se hur vi ska ta oss ut idag.. vi måste ju ut med hunden å skulle vilja å åka iväg här, men så drygt om man måste kämpa för å komma igenom..



usch så trist.. vill ha vår!!

2010-01-28 @ 09:12:19
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0