gudvaddeskavarasvårtattkommapårubrik


lördag morgon igen, haha. vart tog fredagen vägen?
när jag vi träffa emelie i torsdags trodde jag de var fredag, igår var jag tvungen att fråga J om vad de var för dag, haha.

meeeen snart blir de buuuuullar till frukost *mums* inväntar bara hjärtat som duschar men då kanske jag lika bra kan sätta igång ugnen, smaaart där.
2 koppar kaffe har redan landat i magen bra start på dagen? not!
noah ligger och nannar kudden igen. nanna heeele natten förutom att han börja gny lite i sömnen vid 4 tiden men sussa gott när bappen kommit in i munnen och snutten vid näsan, haha.
sen vakna han igen vid 7.30 =)
mammas lilla fina prins <3


hoppas ni får en mysig morgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0