God Morgon


fick en liiiten chock när jag tittade på klockan lite i sju, noah nanna fortfarande lika gott som när la honom där igår kväll =)
gick upp lite över sju, lite mat i magen och sen mös Noah till de e babysittern medans jag kollade runder på nätet. hmm, systra min skulle ju vara me i tidningen idag, aja får höra me henne om e de annars har jag letat i onödan på nätet, haha.
iaf sen blev en maassa mys innan han slumra till i famnen, de e de bästa!

hjärtat är och jobbar idag så vi får roa oss själva meeen idag står städ/tvättning på schemat, men vad mer?
nåt förslag?

jo, går gick vi oxie runt, haha.
från huset, till hans föräldrar som för den delen är i London och myser till de me några andra släktningar till hjärtat (fusk), nästan hela vägen bort till lägenhten vi bodde i, ner till centrum, sen hem igen.
och ja, de blev oxie runt, haha. de tog ca 2 timmar inte så farligt och då var vi inne om konsum för att handla.


nu en macka o en kaffe sen tycker jag de kan bli LJUST så jag kan dammsuga och tvätta golven..

Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag..Hoppas att du har en skön lördag..Skönt att vara hemma själva med lillen innan manen kommer hem från jobbet..Det blir en Ikea säng...ska ta ett kort & dela med mig sen när den är hemma & uppsat..Hoppas att du får en skön dag.kram

2010-01-16 @ 13:57:36
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0