flaska + bitring


igår så var vi i trelleborg och träffa Sofie och Thilde =)
skulle passa Thilde när Tofie var hos tandläkaren och de gick snabbt, haha. så vi tog oss en runda i affärerna och självklart blev de ett besök på gilli vanilli för lite mat i magen.
inom apoteket för jag skulle ha en nappflaska men fanns bara rosa. skulle handla en bitring men fanns ingen, jo en men en sån har jag redan, tycker inte riktigt om den!

under dagens gång börja Noah att bli lite kinkig men trodde mest att han var trött. när vi skulle vandra hemåt sprang vi på Emelie och Jessica, så blev en snabbis, 5 minuters snacka me dom. 
bussen ut till city gross för blöjor var ett måste, trodde dom skulle vara lite billigare me de men tjiii fick jag, willys kommer de bli hädanefter och inte ens en bitring hade dom DÅLIGT och bara rosa nappflaskor där oxå! när jag ska betala så stöter jag på en gammal klasskamrats/fotbollsväns mamma, liiiiide cockad blev hon över att se mig me liten, haha. ryktet hade inte spridit sig till henne undertiden jag pratar me henne dyker Emelies mamma upp i nästa kassa, haha.
så stod och prata en låååååång stund me henne =)

Emelie din mooooooooooor vill ha barnbarn, bara så du vet ;)

seeen tog vi oss till jobb och hälsa på =)
meningen var att vi skulle vänta på bussen därinne bara, barnen blev glada lika så kollegorna över att se oss. blev att jag stanna kvar och höll mamma sällskap till hon hade stängt och undertiden dök pappa upp och erbjöd skjuts hem =)
vilket man inte tackar NÄ till, haha.
meeen först ett stopp hos Sofie för pappa skulle klippa sig. försökte flörta till mig en klippning men hon dissa och får bli en annan dag, HELST INNAN dopet min kära syster :D
och däääär kom de, febern på min lilla söta, underbara, fina prins!

när jag väl kom hem så hitta jag hjärtat målandes i Noahs rum. han måla garderoben viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit och fin. istället för den tråkiga extremt fula träet!
noah var piggare när vi kom hem för alvedonen hade börjat värka =)
sköönt!
men lite lissen var han ändå. de gjorde ju ont i munnen!


så reslutatet av dagen : mysig, men ingen nappflaska eller bitring me oss hem =(.
hitta fin fina vårkläder, ingen klippning men fick skjuts hem, haha
thilde överraska oss me att själv gå fram och trycka på RÄTT knapp i hissen. utan att vi visa eller sa nåt så trycker hon, duktig. och hon visa även för mig, mamma och pappa att hon minsann o dar kunde klippa, vilken tvåring kan de? knappt 3-4 åringarna på jobb kan de, ahh hon är galen!


lååångt inlägg detta blev då, så avsluta här och nu!






Kommentarer
Postat av: Nina

nej det är kanske det ovädret som ska komma hit då.. vill inte!!!! våren får gärna komma nu.. ;)

2010-01-22 @ 15:48:17
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja jag tänkte också skaffa när skrutt blir lite äldre.

Inte gratis att ta det tyvärr.



Han gillade verkligen att simma, han log och ögonen lyste och så plaskade han en massa.



hoppas att du får en trevlig eftermiddag

kram

2010-01-22 @ 15:58:36
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jätte kul och få träffa er igår :)Kul och äntligen få se lilla Noah :) Synd att det bara blev en lite snabbis men kanske kan ses på en fika någon dag ? :) Haha min mor är för rolig, hon har varit på mig och Gustav att hon vill ha barnbarn ;) Puss

2010-01-22 @ 17:03:11
URL: http://emelieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0