Mörbultad!

vilken dag igår!

först kunde vi inte komma me bussen som vi skulle för just den bussen var en sådan hög så man var tvungen att ta ner vagnen o ha ALLA saker i bussen, NÄ TACK!
han fick höra ett o annat och nu är de jag trött på detta och kommer klaga!!
så vi fick ta bussen in till stan o ta bussen till trelleborg därifrån..

men vi kom fram och de vankades kalas för underbara Thilde! hon fick så mycke fint och när pappa M kom hem me en cd spelare som man dessutom kunde sjunga i och gå runt me så sa hon ;
Åhhh precis en sådan som jag ville ha, Hur visste ni de ?
Haha underbara du! och de värmde att höra hur oerhört glad hon blev. mamma/mormor & pappa/morfar kom sist och dom hade me sig en heeeel drös me paket! och DÄR kom ännu en höjdar present som hon nog inte riktigt kunde förstå var hennes, bara sin egen - bär DvD !


och de hände en hel del me Noah =( min stackars lille gubbe!

han var o lekte inne i lekrummet me dom andra barnen och något hände min kusin M sprang in när han hörde någon gråta och jag hörde direkt att de var Noah och på gråtet att de var något.
när jag kom in såg jag blodet rinna och Sofie och snabbt me handduk för att torka bort och för att kunna se, att de kan komma så mycke blod herrejisses! när de väl lättat så kunde vi se att de "bandet" man har mellan överläppen o tandköttet hade gått av och ena framtaden hade åkt bakåt =(
fyyy som de såg ut!
han lugna sig efter ett tag och somna gott sedan.
när mamma o pappa hade kommit så var inne i lekrummet och så kröp han till kanien o stack in fingret och såklart så bet kaninen honom =(
noooo som de spruta blod IGEN och detta var snäppet värre att lugna honom över!!

när vi kommit hem så ringde jag sjukvårdrådgivningen och fick verkligen kanon hjälp av honom jag prata me!!
vi skulle försöka dra rätt på tanden men som tur hade Noah "suttat" rätt den =)
och imorse kunde vi se att den står lite framåt men de var skönt så vi slapp åka in akut till tandläkaren ida och avvakta tills på måndag och ringa till vår tandläkare istället!
så får vi se hur fingert ser ut annars blir de en tur till vårdcentralen när vi ändå är där!
men en stooooor fläskläpp och höger sida är svullet från näsa över kinden men han är sååå pigg och glad ändå =)

OCH DE ÄR SÅ SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ajajaj, stackars liten! Hoppas att det ordnar sig med lilla tanden och att svullnaden går ner fort!



Hoppas ni ändå får en toppenkväll!

Gott nytt år! :)

2010-12-31 @ 16:47:22
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com
Postat av: Emelie Brocka

Usch stackare ;(

2011-01-04 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0