Snäll

Jag måtte vara världens snällaste syster, haha.
Har precis stått och lagat lunch till syster så hon får en ordentlig middag innan hon ska spela match ikväll! Annars hade hon tryckt i sig billys pan pizza, hur bra är de och mycke energi ger de?!
Nä, riktigt mat ska de vara!
Skulle ändå göra lunch till Noah så kunde lika bra göra till henne oxå =)


Nä, nu får jag verkligen ta lyfta på rumpan o leta fram vindskyddet till vagnen för jisses vad de blåser ute, sminka mig och dessutom börjar Noah blir lite nannig så detta får gå i hundra nitto. fast han sitter i vagnen så blir nog inga problem,kanske! han sitter o snackar me sin Heffa Klump nu, haha <3


Nä nu måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja det ska bli riktigt roligt att träffa alla igen, de flesta har man inte sett sen sist (4 år sen)



Det ska bli sjukt kul på babysimmet, längtar!! =)

2010-08-25 @ 11:51:51
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Nina

natti natt!

2010-08-25 @ 21:49:59
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0