Besök!

Idag kom kusinen på besök, var ett bra tag sen vi träffades =)
Blev en fika, skit snack mys & bus me Noah...


På tal om den lille herren. Han vakna runt 12 tiden och somna vid 18.35!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, nu somna han kanske vid 15 men så fort jag la ner honom så ramla han över på ryggen o vakna. Försökte få honom till att somna när jag satt där men gick inte.
Kunde lämna honom själv därinne för han sov i vår säng för han hade kissat ner sin egen i morse så madrassen hänger ute.
Gick in o satte mig i soffan igen men ikkkkkkke, aja..

Nu har han snart sovit i 45 min och tur e nog de för vi ska in till grannen strax för att titta på Sverige-Skottland.
Håll tummarna att han inte är allt gnällig!


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

ah vad skönt. alltid roligt att gå på +! =)



trodde du bodde i gislöv ju..kan ju inte direkt hämta dig innan babysimmet då..hihi



kram

2010-08-11 @ 19:50:44
URL: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0