Aj Aj Aj

Noah satt o lekte me Heffa Klumpen på bussen.
1 2 3 hamna Heffa på golvet, tog upp o gav Noah honom igen.
1 2 3 hamna Heffa på golvet igen, tog upp o gav honom till Noah

Sa till Noah; Gör du den en gång till tar mamma Heffa Klumpen.
Noah titta på mig me bus i ögonen.

Han fick Heffa titta på mig, tog handen me Heffa utanför vagnen......
1 2 3 släppte han honom. Titta ner på Heffa på golvet o sen på mig och flina lite.

Tog upp Heffa o satte mig me ner igen, me Heffa i knäet.
tittar Noah på mig, sätter sig till rätta lite mer och ut ur munnen kom....

AJ AJ AJ AJAJAJA samtidigt viftar han me armen

Guuuud vad jag skratta åt honom.
Min älskade lilla underbara plutt
<3


Han härmar oss vad vi brukar säga till honom

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Ah det låter roligt, Leo har också börjat med att kasta alla sakerna ur vagnen och så tittar han på en med riktigt bus i blicken..haha



Det är bara jag som ska bada, Dennis syter fyller år så han ska dit medans vi är där. Sen hämtar han upp oss så kör vi till släktträffen! =)



Ja jag tror byxorna är antingen från kapahl eller lindex.

2010-08-26 @ 07:56:51
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Japp, fick äntligen sett livet på bb =) vad tyckte du om det?

2010-08-26 @ 07:57:26
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Therese

okej, så skoj :)

Har ni fixat till ett eget rum till honom nu då eller?

2010-08-26 @ 09:49:11
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja precis men han väljer själv. Vill han hellre till sin syster än följa med sin son så är det hans val. Inte för att jag tycker det är rätt val men ändå.



Jag tycker det är rätt roligt att se, igår var de ju på neonatal innan har de bara varit på förlossningen, rätt roligt! =)

2010-08-26 @ 10:50:20
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för dom fina kommentarerna, det värmer =) Så mysig Noah är, en riktig liten buse =P

2010-08-26 @ 11:48:17
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0