God Morgon Måndag


uppppe tidigt ögonen ville inte sluta sig när hjärtat gick upp.
känns som om de inte blitt många timmars sömn inatt. svårt att somna igår kväll iaf kändes som evigheter innan jag somna och har säkert varit uppe på toa 4 gånger och de brukar verkligen inte jag vara.
nervöshet i kroppen kanske?
aja, men de kommer går bra!!
men de känns i huvet att man inte fått många timmars sömn.


ser sååå kallt ut ute, blåser dessutom. 
man vill verkliogen inte traska ut i detta väder.


nä lite frukost i magen kanske och sen inta soffläge...


ha en bra måndag

Kommentarer
Postat av: Liw

Vad jobbigt det måste vara. Hoppas det kommer igång på riktigt snart, annars blir du väl igångsatt snart..



trevlig måndag!

2009-10-05 @ 08:37:58
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Känner igen det där med toa antal gånger per natt.Jag riktigt känner hur han sparkar & trycker på blåsan..hihihi...Hoppas att er lilla snart är hos er så du inte behöver gå & tänka på det mera än mysa med den..Ha en skön måndag i solen.kram

2009-10-05 @ 10:51:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Du är utmanad i min blogg

2009-10-05 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0