De ska vara Nalle Puh


My First Teddy



När vi kom hem ifrån BB så hade Sofie & Thilde fixar lite här hemma.
Sängen var bäddad och de hände en super fin filt, me ja just de Nalle Puh på =)
Och i sängen låg de presenter till Noah ifrån min familj och röda rosor stod på bordet.
Fikan var framme och min familj samlad och senare kom hjärtats.
Dom hade gjort så fint för vår hemkomst!!

    
Sängen bäddad me Nalle Puh och i present som låg i sängen fick Noah självklart en body och ett set me Nalle Puh. Sen fick han även ett par svarta byxor och en annan body men har tyvärr inte hunnit fotat de än och nallen på bilden fick han oxå.
ALLT var så fint!!
Tack Tack!


Igår bada Noah för första gången sen vi kom hem och han njöt i fulla max i pappas händer, han gilla de stark.
Idag har hon ifrån Bvc vatt på besök super trevlig dama. Noah hade gått upp fint i vikt och de klinga fint i mina öron =)



Nä nu vakna min prins till liv...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys pys!

Längtar tills vi får se din lilla prins.. Måste ju lämna presenten! :)

2009-10-19 @ 17:50:04
URL: http://meandalwaysme.blogg.se/
Postat av: Therese

aaw så fint :)

Sådana kläder köpte vi till Nicklas systerson med. Verkligen jättefint!

vad kul för er. Lycka till :)

2009-10-19 @ 20:27:42
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: jag tycker faktiskt det börjar kännas som om tiden går saktare nu :( tyvärr!

& grattis ännu en gång till er lilla prins :)

2009-10-20 @ 18:25:48
URL: http://emach.devote.se
Postat av: Mina

God eftermiddag söta...Söta saker du har till din son..Har med en massa nalle Phu till min..Hoppas att du mår bra & allt har gått bra..Hör av dig när du känner för det.kram kram

2009-10-21 @ 14:01:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, vill ha alla de där Nalle Puh sakerna till min lilla tös, men det finns ju inte så mycket Nalle Puh saker längre :(

2012-04-25 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0