ikea


ja, igår gjorde vi ikea och vad tyckte jag?
för stort, klyddigt att ta sig längst upp me vagn, kanterna värdelösa när man kör me vagn, små gångar. nä de var inte wow för mig nä.
tyckte faktiskt lite bättre om de gamla men men.
iaf vi fick handlat de vi skulle dit för babyvakt. yes, har hört att den ska vara helt okej och me ikea family kort så fick man den för ynka 249kr =). sicket klipp!
även en skärbrädda, duschdraperi, bajspåsar, pappershållare till toan, pall, ett mjukis djur och en mjuk fotboll till noah =)
 


händer idag gott folk? 

Kommentarer
Postat av: Elle

Finns inte gamla IKEA ute på Bulltofta kvar?

2009-11-07 @ 10:20:33
Postat av: Annellisaa

tyckte inte heller så mycket om det nya får jag erkänna

2009-11-07 @ 10:51:19
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Mina

God middag snäckan..Allt är handlat till lillen.Ska hämta hem vagnen & bilbarnstolen nästan helg på babyproffsen..ska bli skoj ha det hemma..nu är han mer än välkommen att komma när han känner för det..En fråga när man ska bada dem första gångerna vad för saker ska man köpa då till badet..allså olja eller vad som man ska ha? kram

2009-11-07 @ 12:00:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Elle

jag vet att det ligger på svågetorp. men trodde inte dom skulle stänga det andra. Det var ju tråkigt att höra för jag älskade verkligen malmös IKEA.....synd man ska förstöra bra saker.

2009-11-07 @ 15:57:43
Postat av: Mina

Godmorgon..Alla tips inför den dagen är jag tacksam över..bra att veta i god tid.Ska välja ställe som man ska gå till när man ska mäta & väga lillen..vart går du?

Är det Libro klubben som du är medlem i som du får ett välkoms packet av..? Så fall finns det på bb i malmö med..så det är bra & skoj med gratis produkter..hur mår du ? Allt bra med den lilla prinsen...Ha en skön start på veckan.kram kram

2009-11-09 @ 09:58:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0