goooooodis och bak


sitter och pratar me sofie över msn om att vi ska göra en massa julgodis och baka me våra pluttar =)
thilde kommer älska de =) och självklart ska noah få göra en eller två pepparkakor !
men gud vad saffran är dyr i år, 29kr och så räcker de bara till en sats. får nog bli ett litet inköp på de idag, eftersom förra året var de slut när jag skulle köpa.
inga lussebullar utan saffran!

aauw min lilla plutt hade hicka innan när han skulle försöka nanna, tog ca 20 min innan han kunde somna och han var sååå trött. nu ligger han här bredvid me bappe i munnen, snutte brevid och nannar gott =)
min älskade fina pojke!


nä slänga in en maskin tvätt får de bli nu.


Kommentarer
Postat av: mina

Då kommer det var extra skoj för dig att titta på kläder när pengarna är inne på kontot..kanske blir det små farligt..hihihi...Hoppas att de är inne i dagarna..De betalar ut från den 20 & sen bryss det på viken dag som du fyller år..om du fyller år början så har du dem snart o så vidare...kram kram

2009-11-25 @ 11:19:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Hoppas att pengarna är insatta i dagarna..får mina i dag..så skönt..Hoppas att du får en skön torsdag.Gott med julgodis.Ha en mysig dag.kram kram

2009-11-26 @ 10:12:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mia

Tips mot hicka. Blanda lite socker och vatten och ge lillkillen:P Det handlar inte om mycket du ska ge och det är effektivt.



kram

2009-11-27 @ 14:42:12
URL: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0