God morgon lördag


sitter här och tittar på nyhetsmorgon och skriver ett litet inlägg.
mannen min ligger och sover lika så vår lilla plutt. hjärtrud ligger och snarkar i fönstret och torres ligger här brevid mig, mina underbara hårbollar.
alltså helt tyst i huset förutom tvn som är igång.

jaha, va händer ida?
vill vill så gärna till trelleborg nu på fömiddagen för att titta på fotboll. systra min ska spela och vill titta. får väl se när mannen min vaknar och om han har lust till att köra dit.
annars har vi inget planerat idag.


update:
fick samtal ifrån svärfar att dom hade köpt ost till oss, haha.
och uppvandrandes kom mitt hjärta, hopppppppppas han vill.


nä mat i magen innan plutten min vaknar på riktigt, hör ifrån babyvakten att de är nog på g eller så är de kanske bara som han tappat bappen.


på återseende...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack tack våran son är beräknad 3 Januari:)

2009-11-29 @ 10:05:35
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0