God förmiddag söndag


1 advent redan, tiden har bara sprungit iväg.
men dock så saknas snön hoppas den kommer lagom till jul =)
iaf lite vitt får de vara ute de tillhör julen, tycker jag!

dagen igår rensa vi en massa fick tömt nåra lådor och tog oss en kvällspromenad, så skönt var de.
och roligt att de hur folk har pyntat trädgårdarna, hitta ett hus som var extremt. ska fota de nästa gång vi är ute så ska ni få se, haha.
kvällen var lugn och skön, mys pys!
noah vakna inte förräns 04.30 imorse pigg och utvilad kände jag mig. ångra mig smått att jag gick o la mig igen. för när jag vakna nästa gång vid 07.30 av att noah hade mardröm så kände jag mig som 100år, inte ett dugg utvilad och riktigt grymt trött.
så nästa gång stannar jag nog uppe..


måste kutta vidare nu,blöja ska bytas och jag ska ha andra kläder på mig.
ska bege oss till vellinge och handla sen får vi se vad som händer mer.


ha en fortsatt fin 1 advent
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0