booorta


kan verkligen inte komma på vart stenålders mobilen är, blir knas!
ringde försäkringsbolaget innan för att anmäla skadan usch de var ett inget roligt samtal.
600kr i självrisk skoj, NÄ! och vart ska jag kunna få tag på dessa pengar nu?!?
har ju inte ens fått mammapenningen än för de blev litet klydd och dom är såå roliga där på försäkringskassan. hon skickar ut papper så jag kan fylla i hur många dagar mm jag vill ta ut. men HUR ska jag kunna ta ut några dagar när dom inte är klara me att inkomst uträkningen, puckon!
hon förstod inget när jag ringde iförrgår dit och tjata bara om att hon skulle skicka ut dessa papper..


meddelar när de är åter en lur i mitt sällskap, lär nog dröja ett tag och de suger!!!


hade jag inte haft min lilla guldklimp så hade allt varit riktigt piss off idag!


nu ska jag slänga mig i soffan me en kopp te brevid min guldklimp
som ligger och nannar gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0