badat


precis avnjutit kvälls mat som bestod utav crispy nugget och liiiiiiss sen fick jag ta lite vitlöksås till medans hjärtat tog sweetchili sås som man egentligen ska ha men noah klarar inte av den.
annars idag har de blitt bak här hemma, på en sats på bulldeg blev den stoor butterkaka och 25 bullar, jiiiisses så gott och mycke, haha
får ju besök imorgon så nåt var vu ju tvugna att mumsa på sen blir de att baka en tigerkaka imorgon =)

noah bada innan och gud vad han älskar de. låg och sprattla och skratta undertiden, min sötnos!
så får bli att leta upp ett par badbyxor till honom så man kan åka o bada me honom  =)


men nu ska jag avsluta detta och bege mig till soffan och mysa me mina poojkar, mys!
och självklart så rullas de el clasico på tv, madrid-barca me andra ord.

ha en fortsatt fin söndags kväll

Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: ja det var verkligen skönt att få det bekräftat & speciellt eftersom det inte var sån smärta som jag upplevt innan så blev man enormt nojig.

ja man kan ju hoppas på att han kommer där runt om :D



Kramar

2009-11-30 @ 13:34:45
URL: http://emach.devote.se
Postat av: Viktoria

Vad gulligt... ^^ Jag gillar att se på när min lillebror badar han älskar att abda med sina båtar men inte ducha då böllar han!



Du då gillar din sötnos att ducha?

2009-12-01 @ 15:15:41
URL: http://viktoriaitsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0