45 min...

plutten min nanna vidare i babysittern efter promenaden så då passa jag på att duscha sen var de mat för noah sen slumra han till så gott igen. så då åkte dammsugaren fram, plocka ur och satte in i diskmaskinen, vikt tvätt o lagt in, fixat till katterna, packat skötväskan, bäddat och sist men inte minst ätit.
de var en del som hanns me under dessa för ca45 min.

meeen nu ska jag byta på och sen klä på noah sen ska vi bege oss till bussen och trelleborg.
där möter sofie och thilde upp oss sen ska vi ta en runda på stan. men först en runda inom mamma på jobb o lämna bilstolen som jag tyvärr måste kånka me mig för vi harinte hunnit handla en som dom kan ha, se om dom är snälla o låter mamma gå 30min tidigare.


nää tiden den går...

ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Mina

God eftermiddag söta..Vad mycket man hinner med när man tar tag i sakerna..Ha så mysigt på stan i Trelle.ska ner i morgon på familje träff..ska bli mysigt..Hoppas att din fredag blir en skön dag & en mysig kväll.krma kram

2009-11-20 @ 15:33:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0