diskat


nu är alla skivor i bokhyllan lika så alla glas som ska stå där som jag för den delen diska förhand i vasken i badrummet, haha. ville inte stå i grovköket och diska och bli överraskad att musen vilket johan verkligen blev innan, jag hade precis satt igång en maskin tvätt så hade jag berättat att jag trodde att de kunde komma ifrån de hålet under vasken som ser ut som ett rör? men iaf rätt som de är kallar johan på mig att ta me mig papper tillbaka för då hade musen trippat upp men hade kilat ner i hålet lika snabbt som de kom upp, så nu vet vi vart den kommer ifrån.
har oxå diskat ALLT som stod där och de var en del.

tänka sig att de är 14 veckor kvar tills lilla pyret är beräknat. sen kan de ju antingen bli tidigare eller senare. men tiden har sprungit iväg. kändes som igår man fick reda på att man vänta liten =)
men guuud vad vi längtar =)



nu ska jag in på blocket och titta lite innan jag ska nanna kudden.
sov gott !

Kommentarer
Postat av: Elle

Underbart underbart underbart!!

Men musen är inte så farlig gumman!



Längtar också till lilla trollet kommer =)

2009-06-18 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0