de gör förbaskat ont !!

idag så har jag vatt i trelleborg hela dan.
kvart över sju blev vi utkörda ifrån lägenheten för att dom skulle byta alla fönster så katterna fick spendera sin dag i huset och d ehade gått kanon enligt hjärtat =)
jag begav mig till mamma och invänta på att sofie och thilde skulle vakna. blev en runda i stan kolla in rean och thilde fick nya rosa skor =)
åkte me mamma och pappa hem sen där sofie färga mitt hår såå skönt att få de gjort, tack !

annars så har jag så grymt ont. hur jag ska förklara var är så svårt men om man säger de såhär ; om ni tänker er revbenen/bröst fast de onda sitter på ryggen men precis där. haja ni?
iaf de är grymt jobbigt kan inte sitta eller stå för länge och ibland gör de ont när jag går. att hitta ställning att sitta/stå går inte ända som hjälper är att ligga ner men de kna jag ju inte precis göra hela tiden.
 BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på de!
men jag STÅR UT för de är för något fint !!

var tvungen att kräka av mig lita maha.

nu ska iaf jag nanna för jag är grymt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0